גאווה לגבעת שמואל:

אות מצטיינת מחוז מרכז של משרד החינוך הוענק לאורית יוסף, סגנית מנהל בית הספר אלון


גאווה לגבעת שמואל: אות מצטיינת מחוז מרכז של משרד החינוך הוענק לאורית יוסף, סגנית מנהל בית הספר אלון

הישג מרשים נוסף למערכת החינוך של גבעת שמואל: אורית יוסף, סגנית מנהל בית הספר אלון, זכתה באות מצטיינת המחוז של משרד החינוך במחוז מרכז, כהוקרה על עשייה חינוכית מעוררת השראה, הובלת יוזמות חדשניות ותרומה משמעותית לקידום התלמידים והקהילה החינוכית.

יוסף, המכהנת כסגנית מנהל בית הספר אלון ומלווה את קהילת בית הספר זה 33 שנים, נמנית עם אנשי החינוך הבולטים בעיר. במהלך שנות עבודתה הובילה תהליכים חינוכיים משמעותיים, פיתחה תכניות ויוזמות חדשניות והייתה שותפה לעיצוב דורות של תלמידים ותלמידות.

בנימוקי הזכייה צוין כי אורית מהווה מקור להשראה ודוגמה אישית, מובילה יוזמות פורצות דרך ומעצבת דמות בוגר עצמאי המוכן לאתגרי העתיד. עוד הודגשו מקצועיותה, מחויבותה הבלתי מתפשרת לתלמידים ולצוות החינוכי, והיכולת לשלב מצוינות חינוכית לצד קשר אישי, אנושי וערכי.

מנהל בית הספר אלון, נועם אהרוני: "אורית היא אשת חינוך מהשורה הראשונה. לאורך השנים היא מובילה, יוזמת, מלווה ומעניקה לכל תלמיד ותלמידה תחושת מסוגלות ואמונה. הזכייה באות מצטיינת המחוז היא הכרה ראויה בעשייה יוצאת הדופן שלה ובתרומתה רבת השנים לבית הספר ולקהילה."

ראש העיר גבעת שמואל, יוסי ברודני, בירך על ההישג ואמר: "הזכייה של אורית היא גאווה גדולה לעיר כולה ומשקפת את המצוינות החינוכית שמאפיינת את מערכת החינוך בגבעת שמואל. במשך 33 שנים אורית פועלת במסירות, במקצועיות ובאהבה למען תלמידי העיר, ומהווה דוגמה למנהיגות חינוכית ערכית ומשפיעה. אני מברך את אורית על הנישג המרשים. זכות גדולה עבורנו שאלו הם אנשי החינוך שלנו."

הזכייה מצטרפת לשורה של הישגים להם זוכה מערכת החינוך של גבעת שמואל בשנים האחרונות, ובראשם פרס החינוך הארצי, וממחישה את איכותם של אנשי החינוך הפועלים בעיר.

 

מנהל ביהס אלון נועם אהרוני, סגנית מנהל ביהס אלון אורית יוסף ומפקחת משרד החינוך גלי אלדר

בצילום מימין לשמאל:
מנהל ביה״ס אלון נועם אהרוני, סגנית מנהל ביה״ס אלון אורית יוסף ומפקחת משרד החינוך גלי אלדר.

קרדיט- בית הספר אלון