Banners
דלג על Banners
מוקד 108
דלג על מוקד 108
מוקד 108
סגירה

מוקד 108

 
*הקלד את הקוד הבא

מוקד 108

 

פנייה למוקד העירוני באמצעות טופס מקוון: 

 

*
*
*
*
*
*
*
*
*תושב גבעת שמואל

טען קובץ
טען קובץ
*הקלד את הקוד הבא
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

 

 

 

מוקד עירוני 108:
מנהלת המוקד - טלי פז

בכל נושא או פניה חייגו
108 - 24 שעות ביממה

מחוץ לגבעת שמואל חייגו
03-5319200

או באינטרנט לכתובת דוא"ל :
Moked_108@givat-shmuel.muni.il

 


--------------------------------------------------------------------------------


פעילות

המוקד העירוני 108  עונה לפניות טלפוניות 24 שעות ביממה ומעביר את הפניות לטיפול באגפי ומחלקות העירייה, בהתאם לדחיפות הפנייה. במסגרת המוקד העירוני נבדקת כל פנייה עד לסיום הטיפול לשביעות רצון התושב.

 


--------------------------------------------------------------------------------

 

תושבים יקרים,

כחלק ממגמת שיפור השירות לתושב, ההכרה בחשיבות הנושא וחיזוק הקשר האישי עם תושבי העיר, הוקם בחודשיים האחרונים מוקד עירוני חדש ומשופר הפועל מתוך העירייה ולא באמצעות  חברה חיצונית כפי שהיה עד כה. המוקד החדש מספק מענה לתושבי העיר בלבד.
אופי המוקד החדש מאפשר פיקוח ומעקב מקסימאלי של העירייה על אופן הטיפול בקריאות המתקבלות כמו גם ראייה מערכתית וכוללת לגבי אופי הקריאות, מיקומן הגיאוגרפי, תדירותן ועוד.

* בנוסף, החל מחודש מרץ האחרון החלה עיריית גבעת-שמואל בהפעלת סייר לילה המשמש כוח תגובה ראשוני לקריאות המוקד העירוני ומוקדי האזעקות ונותן מענה במגוון תחומים, בדגש על בטחון, בטיחות, מניעת ונדליזם ומענה לאירועים חריגים.

 

 

יתרונות המוקד החדש:

• מענה ישיר ומקומי הפועל מתוך בניין העירייה ומטעמה.
• המוקד פועל באמצעות מערכת מחשוב מתקדמת המאפשרת סינכרון מלא בין האגפים והמחלקות בעירייה למתן מענה רציף, איכותי ומהיר.
• עם פתיחת הקריאה במוקד, מקבל התושב מסרון (הודעת sms) המאשר לו כי הודעתו התקבלה.
• מעקב אחר שביעות רצון התושב בתום הטיפול בתלונה - באמצעות שיחת טלפון וקבלת משוב מהתושב הפונה למוקד.
• הרחבת קבלת שירותי  שעות פעילות המוקד (08:00-24:00)  ניתנים במקום  שירותי משרד הפנים- במוקד ניתן לקבל שירותי משרד הפנים בימים א'-ה' 08:00-24:00, יום ו' 08:00-12:00, וכן ניתן לקבל את כלל הטפסים הקיימים בעירייה, המופיעים גם באתר זה. וכן מתאפשרת קבלת הטפסים השונים הקיימים בעירייה.

 

 

שיפורים נוספים במוקד החדש כבר בתקופה הקרובה:

• הכנסת מדדי ביצוע והגדרת לוחות זמנים לטיפול ע"פ סוג התקלה
• המוקד ישמש גם כמרכז מידע- מתן מידע שוטף לתושב לגבי אירועים וכו'

 

 

עבור לתוכן העמוד