Banners
דלג על Banners
פייסבוק
מוקד 108
דלג על מוקד 108
מוקד 108
סגירה

מוקד 108

 
*הקלד את הקוד הבא
    1 2 3 4 5

    כבוד: גן רימונים בגבעת-שמואל זכה בפרס החינוך המחוזי לשנת 2018!

    4/12/2018
    הקש להגדלה! (הגדל)
    הקש להגדלה!

    כעת מועמד הגן גם לפרס חינוך ארצי

    גן רימונים בגבעת-שמואל עם הגננת ורד טהרני והסייעת יעל מסלטי, התבשר על זכייתו בפרס החינוך המחוזי (מחוז מרכז).

    בשבוע שעבר הגיעו חברי וועדת הפרס מטעם המחוז אל גן רימונים והתפעלו  מתכנית פדגוגית רגשית-חברתית יוצאת דופן, ממבנה הגן והחצר המאפשרים לילדים לתרגל פעילויות חקר, מוטוריקה, אינטראקציות חברתיות, עצמאות, ופיתוח כל סוגי האמנות (בגן יש מרחבי תיאטרון ומוזיקה וסדנת אמנות עשירה ומגוונת).

    ילדי הגן שקיבלו את פניהם של חברי הוועדה והובילו אותם, תוך הסברים, אל המרכזים ופינות הפעילות המגוונות בגן.  בהמשך השתתפו חברי הוועדה במפגש עם הילדים ושמעו על תכנית הלימוד הרגשית-חברתית 'הכוח לפרוח' שמובילה הגננת ורד טהרני במהלך 10 השנים האחרונות. הרעיון המרכזי של התכנית- 'הכוח לפרוח' הוא שימת הדגש על כך שבכל אדם קיימות כל הסגולות/הכוחות ותפקיד אנשי החינוך, לזהות אותם ולהעצים אותם. המושג "כח" גורם לילדים במהלך התהליך שהם עוברים בגן לחוות העצמה ויציבות. בגן לומדים הילדים לזהות את הערכים והחוזקות של עצמם ושל הסובבים אותם, חיזוק של האחריות לבחירה אישית והקניית כלים ומיומנויות שפתיות להבעת העולם הרגשי.
    כמו כן פגשו חברי הוועדה באמא שילדתה חוותה את התכנית לפני מספר שנים בגן, והגיעה לספר לחברי הוועדה כיצד  התכנית והשפה שהילדה למדה בגן,  מלווה אותה עד היום.

    מנהלת מחלקת הגנים באגף החינוך בעירייה, זויה טראוב :" וועדת הפרס מעריכה ע"פ  13 קריטריונים, ביניהם: עבודת צוות, אקלים חברתי בגן, שיתופי פעולה גן בית, שיתופי פעולה גן קהילה ובכל אלה מצאה את גן רימונים ראוי ומומלץ  לפרס הארצי.  אין ספק כי התכנית 'הכוח לפרוח' שמקדמות הגננת ורד טהרני והסייעת יעל מסלטי בשיתוף מפקחת משרד החינוך ליאת אייל, היא ייחודית ותורמת ואני שמחה שחברי הוועדה התפעלו ומצאו את גן רימונים כראוי לפרס. עיריית גבעת שמואל מודה לליאת אייל ממנה וראו אותה כראויה לפרס. אנו מודים למפקחת הגן ליאת אייל שהגישה שתמכה בתכנית והגישה את הגן לתחרות, וכמובן לגננת והסייעת העובדות במסירות ובמקצועיות" .

     

     

     

     


    עבור לתוכן העמוד