Banners
דלג על Banners
פייסבוק
מוקד 108
דלג על מוקד 108
מוקד 108
סגירה

מוקד 108

 
*הקלד את הקוד הבא
    1 2 3 4 5

    תלמידיו של הרב איתמר בן -גל ז"ל מישיבת בני עקיבא גבעת שמואל -ביקרו הבוקר בבית הנשיא

    22/02/2018
    הקש להגדלה! (הגדל)
    הקש להגדלה!

    תלמידי כיתה ח'5 - ״צוות איתמר״ בישיבת בני עקיבא גבעת- שמואל, תלמידיו של  הרב איתמר בן-גל ז"ל שנרצח בפיגוע הדקירה בתחילת החודש, הוזמנו ע"י נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין לביקור. הבוקר הגיעו התלמידים לבית הנשיא יחד עם ראש העיר יוסי ברודני, ראש הישיבה הרב שרגא פרוכטר, מנהלת אגף החינוך בעירייה אתי דהן, מנהל חטיבת הביניים בישיבה הרב ספי וויל וצוות הישיבה.


    במפגש המרגש בבית הנשיא סיפרו התלמידים  על המחנך שאיבדו. נשיא המדינה פנה אל התלמידים ואמר :״אתם באים לבית הנשיא בנסיבות לא פשוטות ופגישתנו כאן חשובה לי על מנת להעלות את זכרו ואת פועלו של הרב איתמר הי״ד. כשבאתי לנחם את משפחתו ושמעתי על פועלו עבור ארץ ישראל ומדינת ישראל, כששמעתי איך כמעט כל בוקר נסע מהר ברכה לגבעת שמואל על מנת לפגוש אתכם, להסתופף יחד איתכם בעולמה של תורה, בעולמכם, ביקשתי להשתתף איתכם באובדן הגדול שפקד אתכם כמו את משפחתו ואת כל העם בישראל. אני יודע עד כמה השפיע הרב על דרך המחשבה וגיבוש האמונה שלכם, שהרביץ בכם תורה גם במישורים הלאומיים וגם במישור העקרונות הכלליים. אני יודע כמה אהב לשיר איתכם. אלה הדברים המאחדים והמשותפים לכולנו. ביקשתי לראות אתכם גם כדי לעודד אתכם וגם כדי להתעודד מכם וגם כדי לומר - אנחנו נפגענו מפעולת טרור קשה אבל היא לא תשבור אותנו. עם ישראל חי.״

    תלמידיו של הרב איתמר ז״ל סיפרו לנשיא על דמותו. ״המוטו שלו תמיד היה ללכת קדמה ולצמוח. הרב חיפש איך אפשר ללמוד מכל דבר ולהתקדם בחיים, גם השירים, זה לא רק כדי לשמוע ושיהיה כיף, אלא כי באמת דרכם הוא העביר לנו מסרים. הוא תמיד שאף שאנחנו נהיה הכי גבוה שאפשר. הוא אמר לנו: ' אם אתם מצליחים במשהו, ספרו לי, זה הדבר שהכי ישמח אותי, זה יעשה לי את היום'. ובאמת כל הצלחה הרגשנו שזה לא רק בשבילנו אלא גם בשבילו.״

    בנוסף השמיעו התלמידים לנשיא  שיר שהיה משמיע להם איתמר מדי יום, שיר שחיבר והלחין חברו של איתמר ז"ל. לביצוע השיר הצטרף אליהם החבר שחיבר והלחין את השיר.

    צילום: מארק ניימן/לע"מ

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    עבור לתוכן העמוד